גם בפסח נהנים מטונה סטארקיסט כשרה למהדרין

עפר גדנקן No Comments on גם בפסח נהנים מטונה סטארקיסט כשרה למהדרין

מתכוני התפו"א והביצים משעממים אתכם? מעוניינים לגוון את הארוחה עם מגוון רעיונות ומתכונים שונים? התפריט שלכם בפסח עומד להיראות אחרת עם טונה סטארקיסט במים, הכשרה לפסח בכשרות בד"ץ העדה החרדית, ללא חשש קטניות.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בארוחות הבוקר בימי הפסח או בכל ארוחה אחרת במהלך ימי החג, חסרים לנו הארוחות המלאות במזון בריא וטעים. יש הרבה מוצרים שאינם כשרים לפסח, ובעקבות כך אנו מוצאים את עצמינו מחפשים רעיונות למאכלים שיהיה ניתן ליהנות איתם במבחר רחב של אפשרויות.

אם אתם גם מרגישים כך, וגם אתם רוצים גיוון של אוכל איכותי, מוזמנים ליהנות עם טונה סטארקיסט במים, הכשרה לפסח למהדרין. את הטונה של סטארקיסט תוכלו לאכול עם המצה או לבד, או במגוון רחב של מתכונים, כמו קציצות דגים, שקשוקה, סלטים מושקעים ועוד המון מתכונים מושלמים שתוכלו להכין עם הטונה של סטארקיסט.

במסורת של איכות שנמשכת למעלה מ- 80 שנה מקפידה סטארקיסט על שלושה מרכיבי יסוד המשפיעים על איכותה של טונה סטארקיסט: הנתח הטוב ביותר בטונה – פילה, תהליך ייצור קפדני לאורך כל שרשרת הייצור ודייג בלב האוקיינוס.

ייחודו של חג הפסח הינו בארוחות שנחגגות בחיק המשפחה המורחבת ועם אורחים רבים. סטארקיסט – כמותג הטונה המוביל בישראל, גאים להיות חלק מהתפריט של כל משפחה כל השנה, וגם בחג הפסח, ומגישה את הטונה במים, ללא חשש קטניות, בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית, כדי שגם המהדרין בפסח יוכלו ליהנות מטונה איכותית, אותה אפשר לאכול במגוון רחב של אפשרויות.

כשרות: כשר לפסח בהשגחת בד"ץ העדה החרדית – ללא חשש קטניות.

סטארקיסט מאחלת חג פסח כשר, בריא, מזין ושמח!



0 תגובות